čtvrtek 16. srpna 2012

Vzpomínky na Olympiádu


Motto:
No sport!
Winston Churchill

Nepozorný kanoista

Vody běsní, vody zuří,
statečný muž pádlo v pěsti pevně drží.
Pěna stříká, víry krouží
kanoista po medaili touží.
Živel řádí, proud se valí
hravě kánoe překonává plastové skály.
Kde je vpřed a kde je vzad,
kdo to má v tom běsnění poznat?!
Loď se zmítá, tyčky míjí,
snad bude v cíli za malou chvíli.
A už pádlo nad hlavu zdvihá,
poslední brankou se jak střela mihá.
Doufá, že to bude nejlepší čas dnes,
pak hrůza v očích a jaký děs!
„Tak to je strašná věc,
proti proudu jsem se vrátil na start, já pitomec!“

Akvabely

Nožku ven a hned zas ručku,
nyní zase plavat v kroužku,
pak zadeček vystrčit,
kamarádku do výšky vyhodit,
potom obrat a zamávat,
nohama ve vzduchu třepetat,
pak ladně na hladině splývat
a na diváky se s úsměvem dívat.

A to už porotci s potleskem vstávají,
diváci šílí a jásají.
Tribuny hrozí zřícením,
ba i já takovou podívanou ocením!
Je totiž radost se dívat na akvabely,
co plavky si doma zapomněly!

 Incident v olympijské vesničce

Ano, pane policajt, nejdřív udělal úklonu,
to jsem ještě nečekal nějakou pohromu,
pak mě takhle chytil, a seknul se mnou na zem,
no prostě jako blázen.
Jo a na té zemi mě ještě různě mordoval,
pochopte, já jsem jen tenista, tak jsem mu těžko vzdoroval.
Kde se to stalo? No v umývárně, mohl jsem snad tušit,
že když si jdu zuby čistit v bílém pyžamu,
že od judisty hned ó soto gari dostanu?!

Šerm

Výpad, kryt a úkrok stranou,
teď vpřed a uhnout před čepele ranou,
a znovu vpřed a ustoupit, krok vzad a útočit,
však já vím jak se soupeřem zatočit!

A hle už se sok kácí na zem,
mocnou mou je zbraní sražen,
a já jsem znovu vítězem,
neb není nad muže se štítem a palcátem!

Vzpírání

Teď do podřepu, pak se chytí a zabere,
oči mu hrozí vyskočit z důlků.
Na krku žíly naběhlé a svaly z ocele,
když zdvihá nad hlavu přetěžkou činku.
A už drží jí nad sebou, už jí má nahoře,
ještě pár vteřin, jen ještě chvilku.
A pak ten divný zvuk…

Jó, při takové námaze to chce kus fortele
a do trenek pořádnou plínku!


  Hod kladivem

V kruhu, obklopeném sítí, rotuje obří muž,
ještě dvě otočky a koule na řetězu mizí do dálky už.
Hm. Nebylo to špatný, ale divím se proč nadšením tak řval?
To já, když jsem se kladivem praštil do prstu, hodil jsem jím dál!

Gymnastika

Na kladině lepá děva poskakuje,
nohy do výšky vyhazuje,
přemety dělá a pukrlata,
no já bych sletěl, nato tata.

Prostě mužům jest takto cvičit nemožno,
představte si tu bolest, dopadnout na kladinu obkročmo!

Jachting

Zpráva z tisku:
Bylo ukončeno pátrání po posádce, co manévrovala tak podivně,
a dle vyjádření trenéra české výpravy, získávala námořní zkušenosti na Lipně.
Podle posledních zpráv je posádka naživu
a posílá srdečné pozdravy z jednoho gronského přístavu.

Veslování

Jsi malej slabej a umíš dobře řvát?
Tak dělej kormidelníka.
Medaili dostaneš a ti silní blbci za tebe budou
veslovat!
  
Maratón

S křečí v noze a zpocený,
potácím se u Temže,
zvracím si na číslo,
všichni mě předhání.

Tak stůjte, k čertu:
Hynku, Viléme, Jarmilo!
Však dalékáť cesta má – marné volání.
Má pouť vede peklem, vaše po zemi.

Nu vida, double decker,
a rozhodčí v dohledu není!
Takže: „One ticket, please.“
Červený bus mě zachrání!


Žádné komentáře:

Okomentovat