středa 22. srpna 2012

Kdo si hraje, nezlobí


Klik-klak

Řeknu vám, jak nebezpečná hračka je tenhlencten klik-klak.
Tuhle jsem s ním jen v trenkách klikal, a strašně jsem se přicvak!

Karty

Noe a Bůh karty hrají, roky mastí mariáš,
až přestane to Boha bavit a zeptá se: „Hele Noe. A prší znáš?!“

Člověče nezlob se

S Lídou se fakt nedá vyhrát, i když házím šestky,
vždycky totiž porazí mě, ty její dvě pětky!

Pexeso

Už má medvídka a medvídka,  sluníčko a sluníčko, tužtičku i tužtičku.
To snad ani není možný. Jestli najde ještě jedno, přerazím mu ručičku!

Puzzle

Cigareta, sklenka, potom rána a za pár hodin v rigor mortis, leží tu ztuhle.
V ruce měl dopis: Deset let skládal jsem! K čertu, kdo ztratil mi poslední kousek puzzle!

Kostky

Moc rádi s klukama házíme kostky!
Nejradši žulový…
Na auta pod mostky!

Monopoly

S komunistou už nikdy více nebudu hrát monopoly,
když odešel jsem, napít se do kuchyně coly,
tak ač vše prohrál, ten zmetek,
přerozdělil lidu můj majetek!

Jo-Jo

Jo-Jo si lítá na provázku sem a tam. Tedy tak to teoreticky znám!
Praxe je však taková, že po použití jak gordický uzel vypadám!

Z pohádky do pohádky

Do této hry jsou pohádkové postavičky vloženy.
Třebas král, drak, vodník, víla, prostě vše od Němcové Boženy.
Když po hodině hry pak přemýšlím, kde ještě má figurka uvězněna nebyla,
říkám si, že tam měla být i postava debila!

Slepá bába

Slepá bábo, kam tě vedu?
Už jen kousek…
Tam na dostřel od posedu!

Dáma

Volal mi přítel, že ukáže mi svou novou dámu,
že získal jí prý na jednom flámu,
Tak vzal jsem si smoking a fungl novou čepici,
a už ve dveřích jsem volal: „Tak kde máš tu nóbl slepici?“
Přítel však s údivem na mě hleděl a pak pravil: „Ta skvělá hra?! Je támhle v krabici!“


Žádné komentáře:

Okomentovat