pátek 1. února 2013

Zpráva okresního hygienika


Ty vado! Našel jsem jeden moc starej dokument. Kdysi dávno u nás byl hygienik. Naštěstí jsme ho tenkrát vožrali a tu zprávu mu vzali. Jinak by bylo móc zle! Tady si to klíďo přelouskejte!

Zpráva Okresního hygienika-Neohlášená kontrola v cirkusu.

 Dne 15. 6. 2005, jsem vykonal neohlášenou kontrolu v cirkusu, který je na hostování v okresním městě.
 Jako okresní hygienik, jsem povinen svatou mocí, mně svěřenou od našeho hejtmana, vykonávat kontroly na suchu, na vodě i pod zemí. Vykonávám je svědomitě a pečlivě!
 Nález z cirkusu je tento:

1- Kontrola toalet pro návštěvníky a personál dopadla takto.

 Cirkus nemá žádné toalety pro hosty! Když jsem se dotázal ředitele cirkusu, kam tedy chodí návštěvníci na záchod, pouze rozhodil rukama a řekl: „Matka příroda všechno vstřebá!“
Mám silné podezření, že ředitel byl silně pod vlivem alkoholu, nebo něčeho tomu podobnému! Na moje přání vidět toalety personálu, reagoval ředitel takto: „Se nemáte rád?! Vážně chcete pokoušet osud?!“ Dle toho soudím, že stav těchto toalet je nevyhovující!

2- Kontrola stánků s občerstvením dopadla následovně.

 Cirkus má jeden karavan přizpůsobený jako občerstvení. V době mé kontroly se v karavanu nacházela paní ředitelová, která onen stánek vede.
 Na mou žádost předložila sortiment zde nabízený. Sortiment se skládal ze dvou paštik značky „Rassiskoje molotoje mjaso“, které byly 58 let po záruce.
 K jejich likvidaci bude zapotřebí povolat od místní vojenské posádky pyrotechnika.
 Dále jsem nalezl 12 balení „Olomouckých tvarůžků“, z nichž některé jsem nemohl zkontrolovat, protože se přede mnou odplazily mimo cirkus.
 Ohledně pití jsem zjistil toto.
V karavanu se nacházel jeden sud s pípou. Obsah sudu jsem osobně zkontroloval. Nechal jsem si natočit jeden půllitr a provedl na místě analýzu nápoje. Nápoj byl nažloutlé barvy a na jeho povrchu se nacházela pěna světle modré barvy.  Paní ředitelová se coby zodpovědná vedoucí zaklínala, že jde o zcela čerstvé pivo. Po důkladnějším výslechu za použití gumové hadice se přiznala, že pivo vyrábějí v cirkuse sami zaměstnanci a sud byl ukradený v chemických závodech. Závěr kontroly občerstvení tedy zní jako nevyhovující.

3- Kontrola ubytování zaměstnanců cirkusu se nezdařila, protože se bohužel nikoho nepodařilo zastihnout doma.
 Asi jsem přišel ve špatnou dobu a celý cirkus byl na společné vycházce do okresního města, nebo nakoupit. Kdykoliv jsem totiž zaklepal na dveře některé maringotky nebo karavanu, pouze se ozvalo: Jsem pryč, nejsem doma, jel jsem do Prčic a podobně! Z toho jasně plyne, že nikdo nebyl přítomen a nemohl jsem kontrolu provést.

4- Kontrola stájí.

 Kontrolu stájí pro koně jsem nemohl provést, protože já se těch sviní hrozně bojím! Velbloudi zase velice smrdí, takže jsem je nekontroloval.


5- Kontrola klecí pro šelmy.

 Kontrola tygřích klecí byla mnou vyhodnocena jako nevyhovující, protože místo tygrů jsem v klecích nalezl pouze lvy!
 Dle toho soudím, že pro tygra je tato klec nevyhovující, protože v ní ani nebydlí!
 Kontrola klecí pro medvědy dopadla takto.
Medvěd jménem Aljoška, na můj dotaz, zda mu klec vyhovuje, odpověděl pouze neurčitým mručením. Musím tedy s politováním jeho stav označit jako neuspokojivý!
 Klec ledního medvěda Nanuka má klimatizaci z osmi ledniček. V době mé návštěvy Nanuk nebyl doma. Prý odešel na zimní stadion na veřejné bruslení. Klec jsem shledal čistou. Stav tedy uspokojivý.

6- Kontrola nádrží pro lachtana a tučňáky
.
 Nádrže jsou pevné a zvířata si nijak nestěžují. Musím ovšem vodu v nádržích také označit za nevyhovující, jelikož se v bazénech nachází spolu se zvířaty, i prádlo zaměstnanců a nádobí z kuchyně.

7- Kontrola kuchyně.

  Vzal jsem si k srdci slova pana ředitele o toaletách, a do kuchyně raději nevstoupil! Stav nevyhovující!

8- Ostatní stání a ubytování dalších zvířat jsem nemohl zkontrolovat, protože zvěř prý bydlí společně se svými krotiteli v maringotkách, které jak známo, nešlo prohlédnout.

9- Kde bydlí slon, mi nikdo nedokázal vysvětlit! Pan ředitel na můj dotaz odpověděl, že to neví asi nikdo. Hlavně, že je prý Bimbo večer zpět na svoje vystoupení.
 Kam mizí potom, to už nikdo netuší!

10- Po celou dobu mé kontroly, mi byl přidělen k ruce zaměstnanec pan Vadim. Jeho stav z hlediska hygieny lze označit za uspokojivý!
 Pan Vadim nemůže být přenašečem žádné choroby ani žádných jiných bakterií, protože se neustále vnitřně dezinfikuje lihem!

 Stav nelze označit za uspokojivý a cirkus bude nutno dezinfikovat.
 Nejlépe napalmem!

Okresní hygienik vlastní rukou sepsal 15. 6. 2005

AVE OKRES

KONEC

Žádné komentáře:

Okomentovat