pátek 15. února 2013

Jak jsem slavil Valentýna


Doprčic s těmahle importovanejma svátkama, co vlastně ani svátky nejsou.
Nechápu, proč bych měl zrovna v únoru, kdy je všechno šedivý a divný, slavit svátek zamilovanejch.
No, ale znáte to. Blbnou s tím všichni, tak jsem nechtěl stát opodál. On je to taky možná jedinej svátek v roce, kromě Silvestru, kdy můžu úplně legálně olíbávat holky od nás z cirgusu a nedostanu košem, nebo pěstí. Holky mají radost, že si na ně někdo vzpomněl, a tak jsou s tím svolný. Myslím bohužel jen s tím pusinkováním…
No tak jsem si v maringotce sednul a před sebe jsem na stůl položil červenej krepák, co ho máme v jednom pakováku ještě z dob komančů.
Dával se na cirkusový nástěnky jako podložka pro nápisy na téma „Se Sovětským svazem na věčné časy“, a třeba „Republiku si pozvracet nedáme“, a tak podobně. Bejvalej principál ten svazek se Sovětským svazem bral asi hodně vážně, protože se rudým krepákem zásobil snad až na ty věčný časy. Díky tomu ho máme tolik, že se dá používat klidně i na to. Víte na co ne?! A vůbec ho neubejvá. Skoro jako ta kouzelná slánka.
Tak jsem si sednul, vzal nůžky a začal jsem z krepáku vystřihovat srdíčka. Pěkný se mi povedly. Taky jsem si u toho skoro ukousnul jazyk, jak jsem byl pečlivej.
Jedno jsem vystřihnul veliký. To druhý menší a to třetí bylo překvapivě nejmenší.
To jsem ovšem nedělal proto, že bych tím chtěl vyjádřit míru svejch sympatií, ale protože jsem při tom myslel na míry dotyčných osob. Jak jsem totiž stříhal ty obloučky, tak jsem je podvědomě tvaroval podle Sabriny, Saskie a Sandry. Podvědomí je holt prevít.
Miss Twigy jsem nevystřihnul nic. Za prvý jí nemám rád a za druhý nemám dost velkou maringotku, aby se tam ty její oblouky, při její nadváze vešly.
Hm?! Jenže jako dárek mi to přišlo přeci jen málo. Krepák je určitě hodnotnej dar, kterej se dá nakonec použít i tak jak jsem psal vejš, ale chtělo to ještě něco onačejšího. Třeba voňavku! Tu neodmítne žádná ženská!
Jenže kde jí vzít a nekrást?! Ložírovali jsme zrovna v takový díře, kde měli jenom jedno smíšený zboží. Měli v něm smíšený všechno možný. Třeba jabka s hruškama a pšenici s žitem, ale voňavku žádnou. Dokonce ani ty pověstný „Živý květy“ tam neměli. Paní prodavačka mi sice nabízela Savo s lesní vůní, ale to mi přišlo pro holky moc ordinérní.
Usilovně jsem přemejšlel, až jsem si vzpomněl, že zápasník a vzpěrač Arnold Frištenský, má v maringotce na poličce u zrcadla spoustu lahviček, ke kterejm občas přivoní! Tak jsem k němu vyrazil na nákup. Byl bohužel zrovna doma, takže jsem je musel opravdu koupit.
Docela se ošíval a nechtěl je nejdřív dát. To bylo furt, na co je chci, a že tohle není pro každýho, a tak různě. Bylo mi jasný, že to musí bejt něco hódně fajnovýho, když se tak cuká, ale nakonec mi je za půl flašky konzumní lihoviny nechal. Čapnul jsem flakónky a mazal zpátky k sobě, abych se připravil na to přání.
V maringotce jsem si vyčistil zuby, abych holkám nesmrděl až se s nima budu pusinkovat, a vyrazil jsem za nima.
S igelitkou plnou darů jsem zaklepal na jejich dveře a zahlaholil jsem: „Děvčátka, robátka otvírejte vrátka. Váš Valentýn přišel a dary vám přinesl.“
V maringotce bylo nejdřív ticho a pak se za dveřma ozvala Sandra: „A nejsi vlk?! Tuhle jeden Wolfsteinovi utekl, a zkoušel to na nás docela podobně!“
„Ne nejsem vlk. Já jsem váš Valentýn,“ zavrčel jsem za dveřma.
„No jenom aby. Wolfstein má taky jednoho vlka pojmenovanýho Valentýn ...“
„No tááák. Holky neblbněte. To jsem já.Vadim.“
„Tak to snad radši toho vlka!“
Sandra je poněkud přidrzlá, ale jinak je to vcelku hodná holka. Vždyť u soudu byla jenom jednou a dostala akorát podmínku.
„Sandro. Já vám vážně přinesl dárky. Tak jestli je nechcete?! Já můžu klidně zase jít,“ utrousil jsem ledabyle a doufal, že na dárky budou holky slyšet. A taky, že jo! Dveře se konečně otevřely a holky mě pustily dovnitř.
„Ták dámy. Mám tu pro vás něco extrovního,“ oznamoval jsem hlasem podomního obchodníka. „To budete valit kukadla.“
No na srdíčka se ušklíbly, že prej jsou jak z mateřský školky, ale vzaly si je. Jen se trochu pohádaly, který srdíčko patří který. Sandře se pořád nezdálo, že pro ní je to nejmenší…
Pak přišel na řadu můj hlavní dárek. Vytáhnul jsem z igelitky tři flakónky. A poněvadž jsem rafinovanej jak cukr, vzal jsem si na to z mojí sbírky igelitovejch tašek tu s nápisem Nina Rici! Ať viděj, že nejsem nějakej škrob, kterej by na nich šetřil!
To je dojalo. Sabrina se dokonce rozplakala, že prej něco takovýho už dlouho nedostala. Naposledy jí prej daroval jeden starosta voňavku Duchy Sojuza, která byla už dvacet pět let stará, takže byla správně uleželá a měla ty správný grády, ale tohle prej vážně nečekala. A nota béne ode mě!
Holky odložily srdíčka na stolek a posadily se. Pak všechny tři najednou flakónky odšpuntovaly a dlóóóuze si přivoněly.
Hm. Musím říct, že díky mému daru kulily oči. To zase jó, né že né! Vlastně je možný říct, že jim můj dar prakticky vyrazil dech! Dokonce se dá říct, že to s nima málem seklo!
Ovšem, když se z toho trochu oklepaly, tak jsem bral schůdky u maringotky po dvou, jak jsem letěl ven, když mě hnaly!
S Frištenským si to vyřídím! Taky mi ten tajnůstkář mohl říct, že má v těch lahvičkách čpavek, kterej čichá před zvedáním činek!!!

KONEC




Žádné komentáře:

Okomentovat