pondělí 14. ledna 2013

Proč není mou?!


 Jednou vám takhle večír vletim do manéže. Srším humorem jak rozbitej jistič. Lidi se bavěj. Direktor si mne ruce spokojeností a v duchu přepočítává tržbu.
 A když tu najednou jsem jí uviděl!!!
Zůstal jsem jako opařený. Byla to ONA.
Tam ve druhé řadě.
 Lidííí. V tu chvíli jsem zapomněl na všechny, který jsem měl! A měl jsem jich fakt hodně.
 To víte, cirkusák! Hned tady a hned zase jinde. Poznal jsem jich spousty. Některý byly sladký, některý zase hořký. Jedna byla ohnivá jako fakírův dech, a další zas jemná, jako artistčiny punčošky.
 Tím ovšem nemyslim punčocháče tý cuchty, co u nás žongluje!
 Zkrátka zapomněl jsem na celej svět. A to jen a jen pro ni.
 Ale byl v tom háček. Ona tam byla s ním! Držel jí tak majetnicky, jako by si ani neuvědomoval její cenu.
 No jasně. Další snob, kterej si myslí, že si může každou koupit!
 Ten zmetek jí objímal kolem jejího štíhlého krku, a občas se jí dotkl svou hnusnou tlamou. A Ona se nemohla bránit. Vsadil bych se, že jí nikdy nevyznal lásku.
Jooo, to já bych jí hýčkal, až do její smrti. Mazlil bych se s ní a špital něžná vyznání…
 Proč, proč, proč!!!
 No, a pak mě probral kopanec do zadku.
Byl to principál. Holt jsem dohrál svoje číslo a šel si lehnout do maringotky.
 Celou noc jsem na Ní myslel. Byla tak krásná…

 Jenže na takovou láhev pravýho vizoura, já nikdy mít nebudu!!!

KONEC

Žádné komentáře:

Okomentovat