pondělí 22. října 2012

Cintáty slavných aneb Co by asi mohli říct


Ano! Toto jsem chtěl dělat! Bohužel jsem se narodil v hnusné kapitalistické společnosti a ta mne dotlačila k tomu, že dělám to, co dělám.

Giani Versace po zhlédnutí kolekce severokorejské konfekce.


Naše poddané milujeme. Jsou pracovití, jako mravenečci. Občas, když je hezky a sledujeme to hemžení, sypeme jim z okna paláce cukr.

Alžběta II. Britská královna


Na závěr svého života chci natočit ještě něco, co jsem nikdy nedělal. Bude to komorní drama! Pouze muž a žena… A možná tak pět, či šest, maximálně však deset tisíc komparsistů. Ale ani o jednoho víc!

Režisér Sergej Bondarčuk


„Mám představu, že to bude něco jako britský klub pro gentlemany. Čaj, doutníky, intelektuální debaty…“

Usáma Bin Ládin při založení Al Kajdy


Prostě tak jednou zkoušíme nový prototyp kombajnu a najednou koukám. Bratr s ním někam letí!

Wilbur Wright o svém bratru Orvillovi.


Ano to je pravda. Na pólu prakticky nic není. Je tam nevlídně. Sníh, led a mráz. Půl roku tma. Musíte překonávat ohromné vzdálenosti, kdy vám každou chvíli hrozí smrt… Ale vy neznáte mou ženu!

Roald Amundsen o tom, proč neustále vyráží za polární kruh.


Já asi vážně neumím malovat. Vždyť čumí jako vejr!

Leonardo da Vinci po dokončení Mony Lisy.


V Sovětském svazu žije ještě mnoho statečných lidí! Jen je třeba je hledat! A vaším úkolem, soudruzi, je tyto lidi najít. Každého takového člověka objevit! Najít, objevit a následně dopravit do Gulagu, nebo popravit!

Josif Stalin k členům GPU


Jen si tak trochu zarybaříme a do večera jsme zpátky.

Kryštof Kolumbus k posádce


Áááá. Hrad Rábí! To se na něj podíváme!

Jan žižka


Původně jsem si vydělával, jako sekáč trávy, ale to byla jen sezónní práce a moc to nevynášelo.

Jan Mydlář


Jako král Francie musím být rozvážný a ani v té nezapeklitější situaci si nemohu dovolit ztratit hlavu!

Ludvík šestnáctý-král Francie


Když jsem byl malý, byl jsem takový zakřiknutý a každý si ze mě střílel. To mě naplnilo vzdorem a odhodláním. No a vidíte, kam až jsem to dotáhnul!

Samuel Colt


A to jste se mi všichni posmívali, když jsem založil pěvecký kroužek!

Prokop Holý po bitvě u Domažlic


Původně jsem chtěl být herec, ale každé mé vystoupení byl jeden velký výbuch. Pak jsem si řekl, proč se nezaměřit na jinou kariéru.

Alfred Nobel


Co říkáte? Že konečně dovezli dlažební kostky na novou silnici?! No tak je zatím složte třeba támhle vedle Sfingy.

Faraon Cheops

Žádné komentáře:

Okomentovat