sobota 9. dubna 2016

Jak jsem si dal inzerát na své vystoupení

Je nová doba a nová doba si žádá nový činy! Takže jsem si dal inzerát, že se jako klíďo nechám najmout coby bavič na nějakou dětskou oslavu!
 Nečekal jsem ani moc dlouho. Asi za týden od podání inzerátu se mi na telefon ozvala jedna starší dáma. Ptala se mě, jako jak jsem drahej a k čemu všemu bych byl svolnej! Prý, že je to oslava narozenin její dcery!
 Vysvětlil jsem jí, že jsem to ještě nikdy předtím nedělal a ptal jsem se, co by si jako představovala!
 Odpověděla, že chce, aby to bylo hodně veselé!
 Na to jsem jí samozřejmě odpověděl, že to veselé bude!  „Milostivá! Já vám ručím za to, že se tam všichni potrhají smíchy! A kolik tam vlastně bude dětí?!“
 Z telefonu se ozvalo udiveně: „Dětí?! Vy myslíte, že je to vhodné pro děti?!“
 „Jistěže madam! Především pro děti, protože dospělej už to tolik neocení!“
 Madam chvíli v telefonu mlčela a pak řekla: „Já vám nevím? Nejsem si těmi dětmi jistá. Ostatně jsme mysleli, že to bude spíš taková oslava bez přítomnosti děcek!“
 „Kdepak dámo! Jen tam děti vemte! Přeci nebude dceruška sama mezi dospělejma!“
„Tak dobrá, pane Vadime! Když myslíte, tak já dceři řeknu, aby sebou vzala i děti. Jen nevím, jestli s tím bude sama souhlasit!“
 „Ale nebojte! Já takhle vystupuju i v různých varieté a v cirkusech, a tam je vždycky spousta dětí a všem se to moc a moc líbí. Děti vždycky tleskají nejvíc. Koneckonců- dospělí tam bývají hlavně jen jako doprovod! A to si nedovedete představit tu dětskou radost, když si některé dítě vytáhnu na pódium, nebo do manéže!“
 Do ucha mi zazněl zděšený hlas: „Proboha!!! Vy si při tom vystoupení berete ty děti k sobě?!“
 „Jistě, madam! Nejenže si je beru k sobě, ale můžou mě i hladit a sedat mi na klín!“
 „Ježíšku, a to se smí?!“
 „Jistě paní! Já s dětmi při vystoupení hodně dovádím!“
 Abych pravdu řekl, opravdu jsem nechápal, co se jí na tom pořád nezdá! Chce oslavu pro holku a nechce jí tam ani dovolit nějaký kamarádky a kamarády! Proč se ta baba furt tolik diví?!
 Abych se ujistil, jaké číslo bude nejlepší vybrat, jsem se jí zeptal: „A mohu vědět madam, kolik je dcerušce vlastně let?“
 Ozvalo se: „Bude jí třicet.“
 Tak to jsem zase naprázdno polknul já.
 „Madam myslíte, že pro třicetiletou ženu je klaun vhodný dárek?! Já jsem přeci jen spíš zvyklý na mladší publikum! Koneckonců jsem to nechal přece napsat ve svém inzerátu.“
 Na druhé straně byla zase chvilku ticho a pak se dáma ozvala tichým hlasem: „Promiňte, pane Vadime, ale ve vašem inzerátu stojí toto: Klaun Vadim - Světové striptérské vystoupení! A je za tím vaše číslo!“
 Myslel jsem, že mě chvíli někdo potápí do ledový vody a hned zas hází do pece!
 „Madam, šmankote, to je omyl! Já jsem fakticky klaun a jsem opravdu světovej, ale určitě né štriptér. No fuj, co si o mně myslíte! Já nejsem nikomu pro legraci, vy bréco úchylná!“
 Praštil jsem jí s telefonem. Jenže mi to nedalo, a tak jsem si mazal hned koupit ty noviny, ve kterejch to vyšlo.
 No a bylo tam!
 To snad není možný! Oni v tiskárně smotali dva inzeráty dohromady!
 U mýho bylo, že jsem štriptér a hned pod mým inzerátem se skvělo: Pepe Musculatur - Veselý klaun pro vaše pobavení!
No, co dělat?! Raději jsem si změnil číslo na mobilu. Nehodlám denně vysvětlovat přiopilejm ženštinám, že jim na stole ve spoďárách tančit nebudu… I když jednou - kdo ví?!

KONEC


1 komentář:

  1. http://www.knihy-jinak.cz/product/marcel-deli-husakovy-deti-hrbitov-prasatek/

    OdpovědětVymazat